Paradise on earth

Mui Ne ar helt klart basta stallet hittills! Det gar inte att beskriva hur fint det ar,palmerna, stranden, havet, och stallet dar vi bor. Top notch. Solen har hittat hit ocksa, men idag ska vi aka pa jeep-safari for att fota de enorma sanddynorna av rod sand m.m.

Nu ar det lunch dags har snart, idag blir det fried rice with shrimp och en stor coca cola till.

Igar var jag och Jocke pa Joes Bar och lyssnade pa live-musik o drack nagra lokala ol - Tiger beer. Live-musiken var rolig de korde typ playback och spelade till samt hade karaoke text framfor sig, de vietnamesiska sangarna ar inte sa bra pa engelska!

Imorgon blir det en riktig stekar dag eventuellt ska jag och Jocke ta en kurs i vindsurfing eller kiteboard. Det var precis VM i vindsurfing har i Mui Ne. Sa de tva sporterna ar verkligen stora har.

Mobilen och datorer fungerar inte sa bra, sa jag hor av mig nar jag kommer hem! Skot om er dar hemma.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ante

Varför tog ni en sån taxi, skämmes ;)

Kul för er att ni har det top notch och att vädret blivit bättre nu..

Du har inte fått ngt sålt :S synd att vi inte kan snacka om det..

Puss och Kram!

2011-03-08 @ 23:47:37
Postat av: Ann

Ni verkar ha det underbart..njuter åt att du har det varmt och skönt=)ni kommer komma hem till ett underbart vårväder!fina saker ni köpt till lägenheten!Njut nu...höres sen!kram kram

2011-03-09 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0