Vad är felet

Var på stan idag. Vi skulle fråga efter trälister på ClasOhlson, gick fram till informationsdisken (1 tant stod före oss). Först sågs ingen personal någonstans på kanske 5 minuter. Sedan kom till slut en tjej och då var det ju tantens tur. (jag i dunjacka höll redan då på svettas bort) Hon undrade "bara" om hon hade köpt rätt typ av batterier...

Så tjejen kollade på det gamla batteriet och konstaterar att det är samma modell som tanten har hittat - alltså rätt. Men tror ni att tanten nöjer sig?

Nej då står hon och segar på i 100 år innan hon trycker ut sig att hon vill att tjejen ska testa så batteriet fungerar. SNARK. Jaja, hon hjälper tanten att plocka ur batteriet ur förpackningen och testar, men de vet inte riktigt om det fungerar, det visar sig att batterierna inte är problemet utan att det måste vara något fel på hennes apparat. När tjejen konstaterat detta ungefär 4 ggr på lika många olika sätt, så står tanten ÄNDÅ kvar och grubblar och vill ändå ha mer hjälp!

Till slut ber tjejen tanten att gå till en annan personal för att se om de kan hjälpa henne, trots detta uttryckt rakt ut så står tanten kvar o halvgnäller lite och plockar långsamt ihop alla sina tillbehör som hon givetvis lagt överallt. Till slut så klämde jag mig fram mellan dem och frågade efter trälisterna.

Fy farao vad less jag blir på folk! Kan de inte fatta nånting själva!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0