TGIF

Idag har jag bokat tid hos Elina för klippning och lite slingor. Inget aprilskämt! Jag längtar så otroligt mycket tills det är gjort. Det är alltid skönt när man kommer hem från frissören.

Ikväll har vi planerat plankstek de lux till middag! Så nu ska jag strax iväg och handla... Hur det nu ska gå till, jag har såååå mycket träningsvärk i benen efter 3 pass i rad med benträning! SORE.

Fick dessutom mail från Tjejmilen igår... Just det ja! Jag ska ju springa den i år igen! Kanske dags att knyta på sig löparskorna och ta sig ut någon dag. Usch det är inte roligt att vara otränad!

Nu kommer vi nog vara utan internet några dagar, så vi hörs när vi hörs! :)

Fredags-pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0