Fredagslyx

Både jag och Andreas har varit lediga idag, så vi har gått på stan och spanat lite, samt lunchat på Costas. Skönt med lite fredagslyx tycker jag!


Jag har dessutom hunnit prova en ny löparsko på Stadium idag, jag tror faktiskt att jag ska köpa dem, men var lite tveksam när jag var där så det blev inget köp idag. 

Lunarswift från Nike

Nu håller jag på att baka citronmuffins för fullt, men upptäckte såklart att jag inte hade några bra formar hemma, så jag fick använda mina allra finaste... Som jag har fått av Mathilda (och Paul) i present. Blå med kungakronor på... haha... nästan så jag inte kommer vilja bjuda på dessa ;)

Snart kommer Elin, då ska vi äta pastasallad till middag. FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: Ante

Hade jag moppemusch på costas lr ser jag i syne?=)

Hur som haver har jag haft trevligt idag!

Kraam

2011-04-08 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0