Today

Önskar att jag hade fått min bra kamera nu, då hade jag varit utomhus nu och fotat! Riktigt fint väder, älskar när det är såna här dagar på hösten. Färgglatt och soligt och så luktar det gott :)

Men istället så sitter jag inomhus och pluggar (tog dock en promenad). Tänkte försöka göra bort lite, men det går trögt. Kommer nog få dra med en bok hem till Lillegård ändå...

Ikväll tror jag att en storstädning här hemma skulle vara lämpligt. Hoppas Jocke också tycker det! Får se om det blir någon träning också, känns som tiden inte riktigt räcker.

Och just ja! Mina glasögonbågar har kommit idag! Så nu har jag testat alla, var endast ett par som jag tyckte kändes lite bra, men inga är helt bra :( Får se vad smakråden säger sen:) (modegudrun t.ex.)

Nu återgår jag till kaffe och lingvistik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0