Karantän

Min dag:
06.00: Vaknar första gången (torr i munnen, täppt i näsan, svullen hals, huvudvärk - LOVELY!)
08.30: Vaknar igen, (sov inte direkt bra men försökte tvinga mig själv att ligga kvar i sängen o hoppades på att må bättre om jag sover längre)
10.15: Klev upp (huvudvärken påminner om migrän - ljuskänslig och yr, blir nästan blind ibland)
10.20: Tar alvedon och ipren, c-vitamin brus och äter frukost, sedan vilar jag i soffan framför Malou på TV.
13.00: Duschar läääänge i hopp om att må bättre av det (tyvärr hjälpte det bara kortvarigt)
13.30: Andrea kommer förbi med Echinagard (Tack världens bästa Andrea ♥ så snäll och omtänksam)
14.00: Lunch + Echinagard (tvingar i mig mat så att jag ska bli frisk, är inte direkt någon njutning när man inte känner någon smak alls)
14.30: Vila i soffan igen (utan TV på för alla program den tiden är värdelösa!)
17.00: Middag + Echinagard + Middagsvila
18.00: Diska = Dagens motionspass för dagen... Sant!
19.00: Tillbaka i soffan, här vid datorn. Ser på Nyheterna och tänker på hur givande min dag har varit.

Det är ju väldigt roligt att vara sjuk.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0