Bot mot höstångest

Nu är det höst, även om det är 20 grader varmt och sol så känns det i luften att det är höst (ja jag är lite av en naturbegåvad meteorolog). Och varje år blir man ju inte direkt piggare och gladare under denna tid, så det gäller att fylla upp hösten med massa trevligheter så blir det en supermysig årstid.

Jag började med trevligheter igår då jag var på bröllopsfest för Karl och Jenny. Alla var jättefina och maten var god, så bjöds det såklart på lite utmaningar för brudparet också. Superkul att träffa alla gamla klasskompisar också.

Och idag har jag bokat resa till Norrköping. Ska åka ner och hälsa på Jocke den 23 oktober. Det blir roligt, nåt att se fram emot. Men jag sparar också pengar till en Paris-resa som kommer bli i april. En riktig tjejweekend med mina allra finest.

Närmast nu är dock Stockholm nästa helg. Då blir det tjejweekend med mamma, vi ska bo på hotell och shoppa, dricka gott vin och springa tjejmilen på söndag... Jag tror jag vinner i år.

Några bilder från igår:





Kommentarer
Postat av: karin

DRICKA VIN ??? Inför tjejmilen.....det går inte vi ska ladda som bara den....Först i mål är som gäller.....eller.

2009-08-24 @ 16:27:24
Postat av: JP

Skadeglädje till Max om du vinner Karin :) muahaha

2009-08-27 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0